Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Τό προδομένο ‘21

Από τον Αντιφωνητή 
Ἔφτασε πάλι ἡ ἐπέτειος τῆς ἑλληνικῆς Παλιγγενεσίας καί πᾶμε γιά μιάν ἀκόμη φορά νά τήν προσπεράσουμε χωρίς νά ἀποκτήσουμε τήν παραμικρή ἰδέα γιά τό νόημά της. Τίς σκέψεις αὐτές πυροδότησε ἡ παρουσία μας σέ διάλεξη γιά τήν Ἐπανάσταση ὅπου ἐγέρθησαν πάλι τά γνωστά ἀναπάντητα ἐρωτήματα, διατυπώθηκαν πάλι οἱ μετανεωτερικοί μῦθοι γιά τήν προέλευσή της ἀλλά καί βεβαιώθηκε πώς ἡ ἀρρώστεια τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους εἶναι πολύ βαθύτερη ἀπό τήν οἰκονομική δυσπραγία τῶν τελευταίων 7 χρόνων.

Δέν θά μείνω στά ἐπιμέρους ζητήματα πού ἀκούστηκαν, π.χ. τῆς γνωστῆς ἄμεσης (καί ἀνεδαφικῆς) σύνδεσης τοῦ ‘21 μέ τήν Γαλλική Ἐπανάσταση, ἤ πώς τά φιλελεύθερα πολιτικά κείμενα τῶν ἐπαναστατῶν – σάν τῆς Ἐπιδαύρου – ἦταν μόνο γιά τά μάτια τῶν Εὐρωπαίων (τή στιγμή πού τά συνέτασσαν ἐπαναστάτες / καρμπονάροι καί στήν Εὐρώπη κυριαρχοῦσε ἡ ἀπολυταρχία καί ἡ Ἱερά Συμμαχία!), ἤ πώς ἡ ἔμπνευση τοῦ ‘21 ἦταν ἡ ἀρχαιότητα κι ὄχι τό Βυζάντιο (ὅταν ὅλοι οἱ ἀγωνιστές ἀναφέρονται στήν Πόλη, στόν Κωνσταντῖνο Παλαιολόγο κτλ). Θά σημειώσω ὅμως τόν διάλογο πού ἀκολούθησε σχετικά μέ τήν μελέτη τῆς ἱστορίας τοῦ ‘21 στό ἑλληνικό Πανεπιστήμιο. Ρώτησα λοιπόν τήν καθηγήτρια ἄν θεωρεῖ πώς ἡ Ἐπανάσταση αὐτή, ἡ ληξιαρχική πράξη γέννησης τοῦ κράτους στό ὁποῖο ζοῦμε, ἔχει τή θέση πού τῆς ἀξίζει στά προγράμματα σπουδῶν τῶν ἱστορικῶν Τμημάτων τῆς χώρας. Γιατί μέ μιά ματιά σέ 4-5 ἐξ αὐτῶν διαπίστωσα πώς τά σχετικά μαθήματα εἶναι μία ἐλάχιστη μειοψηφία μέσα σέ ἑκατοντάδες ἄλλα ἀπίθανα, ὅσον δέ ἀφορᾶ τά διδακτορικά ἐκεῖνα βρίσκονται κοντά στό ἀπόλυτο μηδέν. Ἡ ἀπάντηση ἦταν κάτι περί συνολικῆς θεώρησης, περί διεπιστημονικῆς ματιᾶς κτλ. Ἐπέμεινα ρωτώντας συγκεκριμένα γιά τούς ἱστορικούς καί ἡ περίεργη ἀπόκριση ἦταν πώς “τήν μελετοῦν ἀλλά δέν γίνεται ΟΛΑ τά διδακτορικά νά ἀφοροῦν τήν Ἐπανάσταση” (τή στιγμή πού δέν ἀσχολεῖται ΚΑΝΕΝΑ). Κι ὅταν ἔφερα τό παράδειγμα τῶν ἀγγλικῶν δανείων πού ἀκόμα δέν ξέρουμε ἄν μᾶς κατέστρεψαν πυροδοτώντας τόν Ἐμφύλιο ἤ ἄν μᾶς ἔσωσαν δεσμεύοντας τήν Ἀγγλία στό πλευρό μας, “πληροφορήθηκα” πώς δέν ὑπάρχει κεντρική κατεύθυνση καί καθένας ἐπιλέγει νά ἀσχοληθεῖ μέ ὅ,τι θέλει. Στήν τελευταία παρατήρησή μου γιά τό περιρρέον πνευματικό κλῖμα πού ἐπιβάλλει τήν κατεύθυνση, ἡ ἀπάντηση ἦταν πώς μόνο “ἄλλα” καθεστῶτα ἦταν ἐκεῖνα πού ἐπέβαλαν μιά συγκεκριμένη κατεύθυνση!!! (δηλαδή;;;)

Το Δέλτα του Νέστου στα χέρια των εργολάβων

Του Δημήτρη Μπουσμπουρα από την Ρήξη φ. 131
Ο Νέστος ρέει σήμερα εγκιβωτισμένος στο Δέλτα του έως την θάλασσα. Εκατέρωθεν στην ακτή βρίσκονται λιμνοθάλασσες που έχουν δημιουργηθεί με την δράση των φερτών υλών του. Στο υπόλοιπο τμήμα, πίσω από τις λιμνοθάλασσες, σε τμήματα που έχουν αποξηρανθεί, εκτείνονται αρδευόμενες καλλιέργειες.
Το αρδευτικό δίκτυο είναι παλιό και υπέργειο. Στην πλευρά της Ξάνθης σχεδιάζεται η μετατροπή του σε κλειστό. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούν να αναπτυχθούν συστήματα άρδευσης ακριβείας που οδηγούν σε εξοικονόμηση νερού και μικρότερη χρήση λιπασμάτων και γεωργικών φαρμάκων. Αυτό είναι μονόδρομος, ιδιαίτερα καθώς η διακρατική συμφωνία με την Βουλγαρία προβλέπει να φτάνουν στην Ελλάδα το 29% των υδάτων . Αν η Βουλγαρία προχωρήσει σε δέσμευση των υδάτων στην προβλεπόμενη συμφωνία, το Δέλτα θα καταστραφεί και η γεωργική παραγωγή θα απειληθεί σοβαρά, ιδιαίτερα αν βασίζεται σε σπάταλα συστήματα άρδευσης.
Στην πλευρά της Καβάλας σχεδιάστηκε βελτίωση του έργου το 1985 και άρχισε να υλοποιείται τριάντα χρόνια αργότερα. Το πρόβλημα είναι ότι άρχισαν να κατασκευάζονται τεράστιες ορθογώνιες διώρυγες με ύψος από το έδαφος 0,6 έως 2,8 μέτρα. Όποιος περνάει δίπλα δεν έχει θέα πουθενά και αυτό σε μια περιοχή που προβάλλεται τουριστικά. Για τα άγρια ζώα (π.χ. θηλαστικά, όπως τα τσακάλι και η βίδρα) είναι ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο και θα οδηγήσει στην εξαφάνισή τους από την περιοχή. Για τα κοπάδια των κτηνοτρόφων επίσης αποτελεί εμπόδιο. Απαιτούνται συνεπώς διαβάσεις για ζώα, ανθρώπους και μηχανήματα, ενώ είναι σίγουρο ότι το τσιμέντο αυτό θα διαβρωθεί γρήγορα, μειώνοντας την στεγανότητά του. Το χειρότερο είναι το παράλογο στην χρήση των υδάτων, καθώς αυτό το έργο προσφέρεται μόνο για επιφανειακές μεθόδους άρδευσης, με κατάκλιση και αυλάκια που σπαταλούν μεγάλες ποσότητες νερού, όταν παντού πλέον τα δίκτυα γίνονται υπόγεια για να συνδυάζονται με μεθόδους άρδευσης με σταγόνες για την εξοικονόμηση νερού και για την καλύτερη απόδοση των καλλιεργειών, ιδιαίτερα των νέων και δυναμικών (δενδρώδη, κηπευτικά κ.λπ.). Τέτοιου τύπου δίκτυο άλλωστε προβλέπει το περιφερειακό χωροταξικό σχέδιο.

Οι γελοιογραφίες της ημέρας!


Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Υπάρχει ελληνικός πολιτισμός;




Τ​​ι ερώτηση είναι αυτή; Μα και βέβαια υπάρχει. Είναι γύρω μας, παντού. Ενα σπίτι πας να χτίσεις και σου βγαίνει ο ελληνικός πολιτισμός, τρέχει η Αρχαιολογική Υπηρεσία και μετά περιμένεις. Ακόμη και στο μετρό μπορείς να τον δεις. Ο ελληνικός πολιτισμός είναι, πώς να το πω, ορατός διά γυμνού οφθαλμού. Περιμένεις στο κόκκινο με το αυτοκίνητο και το φρύδι του σηκώνεται στο βάθος της Πατησίων, από όπου ο Παρθενών σε κοιτάζει με όλη του τη δωρική αυστηρότητα. Τον ακούς γύρω σου παντού. Οχι μόνο στις λέξεις που προφέρει με περισσή υπερηφάνεια ο οδηγός του ταξί, αλλά και ο Γάλλος τουρίστας, και ο Αγγλος που καταπίνει «μπόμπες» στη Ζάκυνθο για να ξεχάσει τα σκοτάδια της πατρίδας του. Πώς το λέγαμε τότε, στα ηρωικά χρόνια της κρίσης; Αν μας έδιναν μια δεκάρα για κάθε δική μας λέξη που χρησιμοποιούν στη δική τους γλώσσα οι λαθρέμποροι όχι μόνον θα ξεχρεώναμε, αλλά θα μας χρωστούσαν κι από πάνω. Παρατηρώ κάμψη του πολιτισμικού μας φρονήματος, η οποία δεν ξέρω πού θα μας οδηγήσει.

Δική μας λέξη είπατε; Ναι δική μας, καταδική μας. Διότι εμείς δεν είμαστε σαν τους Γερμανούς, που φορούν πέδιλα με κάλτσες. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Εμείς βάζουμε σαγιονάρες και πάμε ξυπόλυτοι και στην τράπεζα και στο πανεπιστήμιο. Και οι λέξεις δικές μας είναι και τις κάνουμε ό,τι θέλουμε. Τις τσαλακώνουμε, τις ξαπλώνουμε για τα περαιτέρω, τις βρωμίζουμε για να νοστιμέψουν. Στο κάτω κάτω ο Ομηρος και ο Πλάτων δεν τις απαθανάτισαν αυτές τις λέξεις; Κι αυτοί δικοί μας είναι. Τους κουβαλάμε μέσα στην ψυχή μας. Εμείς δεν χρειάζεται να βγάζουμε τα μάτια μας για να τους μελετήσουμε σαν εκείνους τους χλωμούς ξανθούς στις ομίχλες της Οξφόρδης. Εμείς τους κατέχουμε εκ γενετής. Είναι στο DNA μας. Πώς αλλιώς να το πω; Ο Ελλην γεννιέται πολιτισμένος. Στο αίμα του έχει το στίγμα του πολιτισμού που γέννησε τη Δύση.

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Πολιτική ορθότητα: ο ανοιχτόμυαλος μακαρθισμός της Αριστεράς


An accelerated vision towards sunlessness (2016).

του Νικόλαου Γκίμπη


νέα μόδα που ήρθε για να ανανεώσει το λεξιλόγιο, την αισθητική και τους τρόπους συμπεριφοράς των φιλελεύθερων κοινωνιών ακούει στο όνομα «πολιτική ορθότητα». Από τις μεσοαστικές γειτονιές των Βρυξελλών, τις φοιτητικές συνοικίες της Βαρκελώνης, το Καρτιέ Λατέν των Παρισίων, τα ακαδημαϊκά campus των Ηνωμένων Πολιτειών, τα Εξάρχεια ως και το Kreuzberg, η πολιτική ορθότητα είναι το νέο must στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων. Εκ πρώτης όψεως, τούτη η ρυθμιστική αρχή φαντάζει ιδιαίτερα γοητευτική εφόσον και δημιουργεί προσδοκίες υπεράσπισης των αδυνάμων και όσων δεν χαίρουν μιας σειράς τυπικών δικαιωμάτων. Όμως, στην πραγματικότητα έχει καταλήξει να δημιουργήσει ένα αποπνικτικό περιβάλλον γραφειοκρατικών ελέγχων και μαζικής υστερίας προς οποιαδήποτε κριτική σ’ αυτό το fair-play της ανεκτικής αδιαφορίας.
Στην πλέον γνήσια και πολιτικά προχωρημένη του μορφή, το κίνημα της πολιτικής ορθότητας έχει προετοιμάσει τις τελευταίες δεκαετίες μια εξέγερση όλων των θυμάτων, εφάμιλλη των κατά καιρούς σπαρτακισμών που έχει γνωρίσει η ανθρωπότητα από τις απαρχές της. Και όντως, η ζωή στο «παγκόσμιο χωριό» που οικοδομήθηκε πάνω στο τέλος της Ιστορίας, η επανάσταση των διεκδικήσεων που παίρνει σάρκα και οστά ενώπιόν μας, έχει αποδώσει τους πλέον παραγωγικούς καρπούς: με απερχόμενο μαύρο πλανητάρχη, σιδηρές κυρίες να διευθύνουν παγκόσμιους οργανισμούς και παγκόσμιες υπερδυνάμεις, ΑμεΑ υπουργούς οικονομικών να διαχειρίζονται ολόκληρο τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό, μουσουλμάνους δημάρχους στις πιο ισχυρές πρωτεύουσες, gay πρωθυπουργούς σε μικρές ή μεγάλες χώρες, διεμφυλικούς και castrati να αναδεικνύονται νικητές σε φεστιβαλικούς διαγωνισμούς, ό,τι ξεκίνησε πριν αρκετές δεκαετίες ως αίτημα για πολιτική αμνηστία των καταπιεσμένων μειονοτήτων σήμερα έχει εξελιχτεί σε αισθητική αναβάθμιση της εξουσίας. Αποτέλεσμα αυτής της μετακύλισης θα μπορούσε να θεωρηθεί πως, σήμερα, η παγκοσμιοποιημένη εντατικοποίηση των ηθικο-πολιτικών και ταξικών διαιρέσεων δεν γνωρίζει από σύνορα, χρώμα, φυλή, φύλο, σωματικές ικανότητες και σεξουαλικό προσανατολισμό. Η ενσωμάτωση στην καπιταλιστική κοινωνία δεν είναι από ‘δω και στο εξής προνόμιο των ετεροκανονικών vanilla boys και ο αποκλεισμός από αυτήν δεν είναι προνόμιο της γης των κολασμένων.

Επέτειος (2)

Επέτειος (2)
(Συνέχεια από χθες): Το έθνος είναι ένας (αρχαιότατος) πολιτικός ορισμός, με διαφορετικούς προσδιορισμούς στη διαχρονία του. Οι διαφορετικοί προσδιορισμοί δεν καθιστούν τα έθνη ασυνεχή, Κινέζους, Εβραίους, Ελληνες, αλλά ορίζουν το πολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο τα έθνη αυτά διαδοχικώς λειτουργούν. Είτε τα έθνη αυτά είναι αρχαιότερα είτε νεότερα. Διότι, βεβαίως, ο χρόνος του αρχικού σχηματισμού των εθνών ποικίλλει, όπως ποικίλλουν και οι τρόποι της εξέλιξής τους. Ενα νεότερο
έθνος, όπως οι Γάλλοι φέρ’ ειπείν, έχει ζήσει υπό πολλούς διαφορετικούς πολιτικούς προσδιορισμούς - σε πολυεθνικό, σε μοναρχικό, σε δημοκρατικό περιβάλλον. Το ίδιο και ένα αρχαίο έθνος όπως των Κινέζων, των Εβραίων και άλλων. Είναι ένας
εκχυδαϊσμός του μαρξισμού η νεωτερικότητα που ταυτίζει τα έθνη με τον τρόπο παραγωγής και μάλιστα τον καπιταλισμό. Τα εθνικά κράτη είχαν εθνικό προηγούμενο. Τη Γαλλική Επανάσταση την έκαναν Γάλλοι, τις Αγγλικές Επαναστάσεις τις έκαναν Αγγλοι, την Ελληνική Επανάσταση την έκαναν Ελληνες (που ήξεραν ότι είναι Ελληνες, πριν να τους «ανακαλύψει» και να τους το αποκαλύψει τάχα ο Διαφωτισμός), τη Ρωσική Επανάσταση έκαναν Ρώσοι και την Ιταλική Ενοποίηση έκαναν Ιταλοί.
Η μόνη επανάσταση που δεν έγινε από προϋπάρχον έθνος, αλλά γέννησε ένα νέο έθνος η ίδια, ήταν η Αμερικανική Επανάσταση, καθώς και οι επαναστάσεις στη Λατινική Αμερική - όλες στον Νέο Κόσμο.
Τέλος, η κολοσσιαία μπαρούφα των εθνομηδενιστών ότι το «νέο» ελληνικό έθνος είναι επινόηση και δημιούργημα του Διαφωτισμού δεν απαντά στις διαρκείς εξεγέρσεις των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία. Δεν απαντά ούτε στην αδιάσπαστη ελληνική γραμματολογία, δημώδη και λόγια, καθ’ όλη τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας-Ενετοκρατίας. Και βεβαίως δεν εξηγεί τη δημιουργική παρουσία των Ελλήνων παντού, σε Ρωσία, Ιταλία, Αυστρία, Γερμανία, Ανατολία, Μέση Ανατολή - ένας ύστερος ελληνικός οικουμενισμός, στα χνάρια του προγενέστερου ελληνιστικού εις ό,τι αφορά την Ανατολή - μια νέα διασπορά, εις ό,τι αφορά τη Δύση.

Οι ταμπέλες μπερδεύουν, προσπέρασέ τες !

Αποτέλεσμα εικόνας για γιγασ πατριδα ή θανατοσΑποτέλεσμα εικόνας για πατρια ο μουερτε


Ένα χιουμοριστικό στιγμιότυπο από την 1η Πανελλήνια Συνδιάσκεψη του Άρδην.

Αφιέρωμα στην προετοιμασία του 1821 – Εθνική και Ορθόδοξη ταυτότητα (βίντεο)

ταύτιση εθνικής και θρησκευτικής ταυτότητας κατά την Τουρκοκρατία, δεν αποτελεί παραδοξότητα αλλά μια πραγματικότητα που έχει να κάνει με τον θεσμικό ρόλο της Εκκλησίας, ιδιαίτερα μετά το 1453. Η ταυτότητα αυτή συγκροτείται τόσο ενάντια στους εξισλαμισμούς όσο και τον επιθετικό καθολικισμό.

Ο πρέσβης Κασκαρέλης για ΓΑΠ: Δεν καταλάβαινε τίποτα ο άνθρωπος…

Από την ιστοσελίδα mignatiou.gr 
Μία άγνωστη, κωμικοτραγική ιστορία με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Παπανδρέου και την Μαντλίν Ολμπράιτ, όταν αμφότεροι ήταν υπουργοί Εξωτερικών, αποκαλύπτει ο πρέσβης Βασίλης Κασκαρέλης.
Πρόκειται για μία μεταξύ τους συνάντηση, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής ΝΑΤΟ-ΕΕ, στις 14 Δεκεμβρίου 2000, στην οποία κυρίαρχο θέμα ήταν η Ευρωπαϊκή Πολιτική Ασφάλειας και Αμυνας (ESDP)
Ο πρέσβης Βασίλης Κασκαρέλης, μόνιμος αντιπρόσωπος της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ την περίοδο 2000-2004 περιγράφει στο βιβλίο «Η τέλεια καταιγίδα» (Εκδόσεις Μεταίχμιο) το παρασκήνιο εκείνης της Συνόδου και η εφημερίδα το «Βήμα» δημοσίευσε τα επίμαχα αποσπάσματα.
Οπως λέει ο ίδιος:
«Μέχρι τη Σύνοδο όλοι είχαν στραφεί κατά της Τουρκίας, καθώς στην πρώτη αυτή φάση δεν είχαν εκδηλωθεί οι ελληνικές θέσεις για τον απλό λόγο ότι δεν υπήρχαν. Παρά τις συνεχείς οχλήσεις μου, κανείς στην Αθήνα δεν είχε ασχοληθεί με το θέμα που φάνταζε ακόμη απόμακρο, δυσνόητο και ως εκ τούτου ”κράτα το μακριά”».
Ο τότε υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Παπανδρέου έφτασε με τους συνεργάτες του στην έδρα του ΝΑΤΟ και ο Κασκαρέλης ξεκίνησε ως είθισται την ενημέρωση. «Κράτησε 10 λεπτά περίπου. Αντιλήφθηκα ότι τόσο ο υπουργός όσο και οι εξ Αθηνών συνοδοί του είχαν εικόνα διάφορων θεμάτων εκτός από το κρίσιμο του ESDP», αφηγείται.

Σε …βαθύ κόκκινο όλοι οι δείκτες της πραγματικής οικονομίας

Tου Θάνου Τσίρου από το thetoc.gr 
Με δεδομένη την αβεβαιότητα όσον αφορά στην κατάληξη των διαπραγματεύσεων ­­με τους δανειστές, ολοκληρώνεται το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Ενώ η κυβέρνηση αναζητά την επόμενη ημερομηνία «ορόσημο» τοποθετώντας την κάπου ανάμεσα στο Eurogroup της 7ης Απριλίου, στην Εαρινή Σύνοδο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου της 21ης Απριλίου και τη συνεδρίαση των υπουργών Οικονομικών της 22ας Μαίου, κλείνει ο Μάρτιος κλείνει υπό τις χειρότερες συνθήκες.
Το… όνειρο της επιστροφής στην ανάπτυξη από τις αρχές του 2017 έχει «θολώσει» καθώς ήδη οι δείκτες που έρχονται στο προσκήνιο ο ένας μετά τον άλλον δείχνουν σαφή σημάδια επιβράδυνσης. Μόνο ένα… παρήγορο στοιχείο υπάρχει στο προσκήνιο: η χαμηλή «βάση σύγκρισης» καθώς και το πρώτο τρίμηνο του 2016 ήταν βυθισμένο στην ύφεση.
Ο ετήσιος στόχος για ανάπτυξη 2,7% μέσα στο 2017 (σ.σ ήδη το οικονομικό επιτελείο φέρεται έτοιμο να αναθεωρήσει τον στόχο προς τα κάτω και συγκεκριμένα προς το 2,5%) θα απομακρυνθεί αν το πρώτο τρίμηνο αποδειχθεί ότι κλείνει με αρνητικό πρόσημο.  Για να επιτευχθεί αυτός ο ρυθμός, το ΑΕΠ του τρέχοντος έτους θα πρέπει να αυξηθεί κατά περίπου 4,7 δισ. ευρώ σε τρέχουσες τιμές. Ωστόσο, η αβεβαιότητα για την ολοκλήρωση της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές έχει ήδη αποτυπωθεί αρνητικά σε βασικούς δείκτες που επηρεάζουν το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν.
Η χρονιά ξεκίνησε με σημαντική αύξηση στο έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου, πτώση των καταθέσεων, αύξηση των κόκκινων δανείων αλλά και αρνητική εικόνα σε βασικούς δείκτες όπως ο PMI αλλά και οι προβλέψεις του ΙΟΒΕ. Το ερώτημα αν αυτές οι αρνητικές ενδείξεις θα μεταφραστούν σε ύφεση για ένα ακόμη τρίμηνο –μετά και την υποχώρηση του ΑΕΠ κατά 1,1% στο 4ο τρίμηνο του 2016- δεν μπορεί να απαντηθεί ακόμη. Και αυτό διότι ο πήχης του ΑΕΠ είναι πλέον πολύ χαμηλά:   στο πρώτο τρίμηνο του 2016, το ΑΕΠ σε σταθερές τιμές έφτασε μόλις στα 42,48 δις. ευρώ επίδοση αντίστοιχη με αυτή του μακρινού 1999.

Αλληλεγγύη στους επαγγελματίες «αντιρατσιστές», τους εργάτες των εκμεταλλευτών της προσφυγιάς. Όχι διάλυση των ΜΚΟ. Καλύτερες συνθήκες εργασίας στις ΜΚΟ, διπλασιασμός μισθών!

Καλά, εθελοντές & φιλάνθρωποι δεν λέγατε πως είναι;

«Είναι πολλά τα λεφτά Άρη»…
Οι νέες ομάδες κρούσης του σύγχρονου φασισμού απόκτησαν πλέον το «κύρος» της «κοινωνικής ευαισθησίας», της «ανθρωπιστικής δράσης» και της …φιλανθρωπίας!!!
Και το δόλωμα του «αριστεριστή», του «αντιεξουσιαστή» και της δόλιας αριστεροσύνης είναι από τα πλέον κερδοφόρα σήμερα, αλλά και από τα πλέον κυνικά…
Τι άλλο να περιμένουμε;
Έχουμε φτάσει σε σουρεαλιστικά επίπεδα. Εργαζόμενοι σε ΜΚΟ οι οποίες τρώνε λεφτά της ΕΕ επιδοτούμενες με το κεφάλι και των οποίων η ύπαρξη εξαρτάται από την προσφυγιά και την μετανάστευση, παίρνουν μέρος σε αντιρατσιστική συγκέντρωση οι οργανωτές της οποίας επιθυμούν τη διάλυση της Συρίας και συνακόλουθα την διατήρηση της προσφυγιάς.
Όπα, τελικά όλο αυτό μου φαίνεται λογικό. It’s the money.

« «Σας σφάζουν μπροστά στα μάτια του Πλανήτη»Κάγκελα… παντού! » Συγκλονιστική αποκάλυψη που επιβεβαιώνει το ρόλο των ΝΑΤΟϊκών πρακτορείων-ΜΚΟ στην Ελλάδα!

Συγκλονιστική αποκάλυψη που επιβεβαιώνει το ρόλο των ΝΑΤΟϊκών πρακτορείων-ΜΚΟ στην Ελλάδα!

«Ο κοσμοπολιτισμός χωρίς πατρίδα, που αρνείται τα εθνικά αισθήματα και την ιδέα της πατρίδας, δεν έχει τίποτα κοινό με τον προλεταριακό διεθνισμό«…
Γκεόργκι Δημητρόφ
Γιάννης Ραχιώτης
Αναρτώ κείμενο παραίτησής μου από μέλος της Ελληνικής Ενωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, επειδή πιστεύω ότι έχει ένα ενδιαφέρον αναφορικά με τη διείσδυση στην Ελλάδα μεγάλων ιδρυμάτων/εργαλείων της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, τους τρόπους που οργανώνουν αυτή διείσδυση και τους στόχους που κυρίως σχετίζονται με τη διαμόρφωση μιας ισχυρής (αριθμητικά οικονομικά και επικοινωνιακά) φιλοδυτικής/νεοφιλελεύθερης κοινότητας νέων επιστημόνων που θα μπορεί να δράσει σαν πολιτικό υποκείμενο.
«Προς: Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΔΑ
Υπόψη: Προέδρου κ. Κων/νου Τσιτσελίκη, Θεσσαλονίκη.
Αντιπροέδρου κ. Δημητρίου Σαραφιανού, Αθήνα.

Κύριοι,

Για την περίπτωση που ακόμη με συμπεριλαμβάνετε στα μέλη της Ελληνικής Ενωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ), ζητώ την άμεση διαγραφή μου.
Ο λόγος είναι η πολιτική κατεύθυνση που τα τελευταία χρόνια προσδώσατε στο Σωματείο. Αναφέρω, ενδεικτικά μόνον:
– Τη στενή πρόσδεση της Ενωσης στον OSF στην οργάνωση που ίδρυσε και ελέγχει ο περιβόητος Τζωρτζ Σόρος και τις θυγατρικές της. Γνωρίζετε καλύτερα από εμένα ότι το αυτό το δίκτυο οργανώσεων, μέσω του προσχήματος της φιλανθρωπίας και των δικαιωμάτων, ειδικεύεται, για λογαριασμό της νεοφιλελεύθερης ελιτ των ΗΠΑ, στην υπονόμευση κρατών και θεσμών μη υποταγμένων στη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση. Αυτή την εποχή στηρίζει σθεναρά το φιλοναζιστικό/νεοφιλελεύθερο καθεστώς που επιβλήθηκε με πραξικόπημα στην Ουκρανία , ασχολείται, μέσω ελεγχόμενων ΜΚΟ, με τη διάλυση της γειτονικής FYROM, κάνει εκστρατεία υπονόμευσης και δυσφήμισης της Κίνας για να προσδώσει ηθική νομιμοποίηση στον απειλούμενο πόλεμο εναντίον της και ενισχύει επιθετικά την παρουσία του στην Ελλάδα .

Οι διαφορές του οικονομικού πολέμου από το στρατιωτικό

Οι διαφορές μεταξύ ενός οικονομικού, καθώς επίσης ενός στρατιωτικού πολέμου, δεν είναι τόσο μεγάλες, όσο νομίζει κανείς. Σε γενικές γραμμές, κατά τη διάρκεια ενός στρατιωτικού πολέμου η ηττημένη χώρα έχει οικονομικές απώλειες, έμψυχες, καθώς επίσης υλικές – αφού το κόστος διεξαγωγής είναι μεγάλο, σκοτώνονται άνθρωποι, ενώ καταστρέφονται τα κτίρια και οι λοιπές υποδομές της. Στη συνέχεια εγκαθίστανται οι δυνάμεις κατοχής, ορίζεται μία κυβέρνηση δωσίλογων, λεηλατούνται οι πόροι της, φορολογείται από τους εισβολείς, βασανίζονται οι Πολίτες της, επικρατούν συνθήκες υπογεννητικότητας, μετανάστευσης κοκ.
Κατά τη διάρκεια ενός οικονομικού πολέμου τώρα, το κόστος είναι επίσης μεγάλο, οι άνθρωποι στην ηττημένη χώρα πεθαίνουν χωρίς να χρειαστεί να σκοτωθούν (μείωση του προσδόκιμου ζωής, ελλιπής ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ανεργία, εξαθλίωση κλπ.), τα κτίρια ερημώνουν λόγω των μαζικών χρεοκοπιών, καθώς επίσης της οικονομικής αδυναμίας του πληθυσμού, ενώ οι υποδομές καταστρέφονται σταδιακά λόγω της μη συντήρησης τους. Επίσης, εγκαθίστανται οι δυνάμεις κατοχής στο εσωτερικό της, λιγότερες και με πολύ χαμηλότερο κόστος, η κυβέρνηση της «αναγκάζεται» να λειτουργεί ενδοτικά, λεηλατείται η ιδιωτική και η δημόσια περιουσία της, φορολογείται, βασανίζονται οικονομικά οι Πολίτες της, υπάρχει υπογεννητικότητα, κλιμακώνεται η μετανάστευση κοκ.
Σε αντίθεση όμως με την οικονομική ήττα και την κατοχή της, όταν η χώρα χάνει έναν στρατιωτικό πόλεμο, όλα συμβαίνουν χωρίς τη συμφωνία των Πολιτών της. Παράλληλα, δημιουργούνται ομάδες αντίστασης στο εσωτερικό της, με στόχο την ανάκτηση της ελευθερίας, καθώς επίσης της εθνικής τους κυριαρχίας.

Εξοντώνουν τον λαό επικαλούμενοι «συλλογική ευθύνη»

Του Προκόπη Μπίχτα
Από την ώρα που οι «ελληνικές» κυβερνήσεις έσυραν την χώρα στην κόλαση των μνημονίων, άρχισε μια λυσσαλέα προπαγάνδα περί της δήθεν συλλογικής ευθύνης του ελληνικού λαού για την καταστροφή του. Κατηγορήθηκε και κατηγορείται σαν «ανίκανος», «τεμπέλης», «άχρηστος», «καλοπερασάκιας», «αδιάφορος» και σαν υπαίτιος κάθε κακού. Επίσης κατηγορείται ότι για πολλά χρόνια «καλοπερνούσε με τα λεφτά που του έστελναν οι Ευρωπαίοι πολίτες», παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες εργαζόμενοι δούλευαν τις περισσότερες ώρες μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, τις περισσότερες μέρες του χρόνου και αμείβονταν με τους χαμηλότερους μισθούς. Αυτά συνέβαιναν στις εποχές της «καλοπέρασης»!

Αυτή η προπαγάνδα, η πρωτοφανής σε έκταση, ένταση και διάρκεια, έχει σαν σκοπό να δημιουργήσει στον ελληνικό λαό τύψεις και ενοχές και να τον βυθίσει σε μια ολοκληρωτική εσωτερική συντριβή θρησκευτικού τύπου, ακριβώς όπως η μεσαιωνική καθολική εκκλησία καθιστούσε υπεύθυνο κάθε «αμαρτωλό» για τα βάσανά του, και παρουσίαζε το κάψιμο στην πυρά σαν εξιλέωση για τις αμαρτίες του μέσα από  ένα auto-da-fé, μια «θεάρεστη» πράξη πίστεως. Οι βρωμεροί που γέννησαν και ενορχηστρώνουν αυτά τα ψέματα ξέρουν ότι, ένας άνθρωπος ή ένας λαός που βασανίζεται από συμφορές και θεωρεί υπεύθυνο τον ίδιο του τον εαυτό, δεν μπορεί να αντιδράσει. Αυτό θέλουν.
Αυτή η προπαγάνδα, επίσης αποσκοπεί στο να πείσει τους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης ότι οι «άχρηστοι Έλληνες» ευθύνονται για την μοίρα τους, αλλά και για τα δεινά που έρχονται γρήγορα στις δικές τους, «ευημερούσες» κοινωνίες.

Διαγραφή χρέους ή ρήξη με τους δανειστές

Αυτό που πρέπει να σταματήσει με κάθε θυσία, είναι ο δρόμος προς την καταστροφή και το χάος, ο οποίος είναι στρωμένος με τα μνημόνια – τονίζοντας πως μόνο τα μνημόνια είναι αυτά που εγγυώνται την έξοδο από την Ευρωζώνη και όχι η οικονομική κατάσταση της πατρίδας μας.
.
«Το χρέος, δημόσιο και ιδιωτικό, αφού προηγουμένως μας στέρησε την εθνική μας κυριαρχία, έχει αναχθεί πια σε εθνικό θέμα – αφού, εάν δεν ακολουθήσει η ονομαστική διαγραφή του άμεσα, θα βυθιστεί η Ελλάδα στο χάος. Επομένως θα μετατραπεί σε ένα αποτυχημένο κράτος, με κίνδυνο να χάσει ακόμη και την εδαφική της ακεραιότητα – συμπεριλαμβανομένης της Κύπρου.
Ως εκ τούτου, είναι υποχρεωμένες όλες οι πολιτικές δυνάμεις να συνεργαστούν μεταξύ τους στο συγκεκριμένο θέμα, όπως στην περίπτωση που η χώρα μας θα ήταν αντιμέτωπη με μία στρατιωτική απειλή – στηριζόμενες φυσικά από το σύνολο των Πολιτών ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, για τον ίδιο λόγο«.
.

Άποψη  

62Το πρόβλημα της Ελλάδας σήμερα είναι το δημόσιο χρέος – το οποίο μπορούσε  να εξυπηρετείται έως τα τέλη του 2014, αλλά όχι μετά, λόγω της πολιτικής των μνημονίων που βύθισε τη χώρα στην ύφεση. Δυστυχώς η κυβέρνηση που ανέλαβε την ηγεσία το 2015 με την υπόσχεση της ρήξης με τους δανειστές, μία θετική συμφωνία μαζί τους δηλαδή ή την άμεση στάση πληρωμών, συνθηκολόγησε προτού καν ξεκινήσει τη διαπραγμάτευση – με την αποδοχή του χρέους στις 20 Φεβρουαρίου του 2015, από τον τότε υπουργό οικονομικών της. Ως εκ τούτου, όλα όσα ακολούθησαν αμέσως μετά ήταν ανόητα και καταδικασμένα να αποτύχουν – αφού η Ελλάδα είχε ήδη παγιδευτεί στον εκβιασμό του τρίτου μνημονίου.

Δηλώσεις Νταισελμπλουμ

Η έναρξη της Επανάστασης στην Πελοπόννησο – Μάρτης 1821.

του Δημητρίου Οδ. Σταθακόπουλου
δικηγόρου Πειραιώς – Δρ. Κοινωνιολογίας
της Ιστορίας της Οθωμανικής περιόδου
επιστημονικού συνεργάτη του καθηγ. Νεοκλή Σαρρή

.
Είναι γνωστό και ιστορικώς αποδεδειγμένο πως τα επαναστατικά γεγονότα του 1821, ανακινήθηκαν με την σύναξη του Αιγίου (Βοστίτσας) από την 26η Ιανουαρίου έως και 30η του ιδίου μηνός (παλαιό ημερολόγιο). Εκεί από τον Παπαφλέσσα, οι πρόκριτοι και οι ιερείς, άκουσαν ότι οι πιθανότερες ημερομηνίες για την έναρξη της επαναστάσεως ήταν, είτε η 25η Μαρτίου, (ημέρα του Ευαγγελισμού), είτε η 23η Απριλίου, (του αγίου Γεωργίου) , είτε η 29η Μαΐου, (ημέρα της αλώσεως της Πόλης), απ’ ότι όμως απεδείχθη εκ των υστέρων τα γεγονότα τους πρόλαβαν και η επανάσταση ξεκίνησε νωρίτερα.

Έτσι λοιπόν στις 14 Μαρτίου 1821 χτυπήθηκαν οι Τούρκοι εισπράκτορες στο Αγρίδι Κλουκινών Καλαβρύτων από τον Νικόλαο Σολιώτη και την 16η Μαρτίου1821 στην χελωνοσπηλιά Λυκούριας Καλαβρύτων από τους Χονδρογιανναίους, στην Φροξυλιά, στο γεφύρι του Αμπήμπαγα και αλλού, ενώ η κορύφωση των γεγονότων έγινε με την απελευθέρωση της πόλεως των Καλαβρύτων την 21η Μαρτίου 1821, συνεχίστηκε με την μάχη των Πατρών την 21η και 22α Μαρτίου 1821, καθώς και την απελευθέρωση της Καλαμάτας την 23η Μαρτίου 1821 από τον Κολοκοτρώνη, τον Παπαφλέσσα και τους Μανιάτες του Πετρόμπεη που κι’ αυτοί είχαν ξεκινήσει με ορκωμοσία από την Αρεόπολη στις 17 Μαρτίου 1821.

Διαβάστε ολόκληρο το τεύχος (26) Φεβρουαρίου (2017)


Λίγο πριν κυκλοφορήσει το τρίτο τεύχος του 2017 (τεύχος Μαρτίου) και 27ο τεύχος της νέας περιόδου της εφημερίδας μας, σας παρουσιάζουμε ολόκληρο το προηγούμενο τεύχος (Φεβρουάριος 2017) για να το θυμηθείτε και να το μετροφυλλίσετε διαδικτυακά.
Δείτε το κάνοντας κλικ ΕΔΩ