22 Ιουνίου 2026

Η Ελλάδα δεν πεθαίνει, θανατώνεται.

Της Αγγέλας Ταβιανάτου

Τα εγκλήματα που διαπράττονται κατά της Ελλάδας, είναι τόσα πολλά που αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος σκοτεινός σκοπός.

1. Ενώ η Ελλάδα είναι γεμάτη καραφλά βουνά, καλύφτηκαν χιλιάδες καλλιεργήσιμα στρέμματα  με φωτοβολταϊκά. 
Δηλαδή : Γεωργία μείον

2. Ενώ η Ελλάδα έχει λιγνίτη για τα επόμενα 100 χρόνια, τον αχρηστεύουμε και τον πουλάμε. 
Δηλαδή Αυτάρκεια σε ενέργεια μείον

3. Ενώ τα πρόβατα ήταν υγιή, τα σφάξαμε
Δηλαδή κτηνοτροφία μείον

3. Ενώ έχουμε τον μοναδικό πολιτισμό στον πλανήτη, έχουν υπουργό μια αμόρφωτη
δηλαδή πολιτισμός μείον.
Για βιομηχανία , τεχνολογία, πρόοδο και ανάπτυξη, ασταναπανε. Από το κακό στο χειρότερο. 
Μας έμεινε ο τουρισμός, και όπως ψυχανεμίζομαι ψάχνουν τρόπο να τον μειώσουν και αυτόν.

Η Ελλάδα δεν πεθαίνει, θανατώνεται. Και όχι αργά και σταθερά, αλλά με αυξανόμενη ταχύτητα.

Στον ζωγραφικό πίνακα, "Ο Κήπος του Θανάτου" εκτίθεται στον Καθεδρικό του Τάμπερε στην Φινλανδία.
ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/share/p/16Ss84SCAiT/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.