Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!

Ωωωω! Σάς ευχαριστώ που ανασύρετε τον βαθιά ενταφιασμένο ανθρωπισμό μας προς "τον συνάνθρωπο", που εσείς καταντήσατε ανθρώπινο ράκος! 

Σάς ευχαριστώ που συστηματικά μάς κυκλώνετε από παντού, ώστε να υποχρεωθούμε σε τηλεκατευθυνόμενη αλληλεγγύη, εμείς που σήμερα είμαστε ενδεείς και καταχρεωμένοι! Σάς ευχαριστώ που μάς ανοίγετε τους ορίζοντες, ώστε να γεμίσουν με χάος τα μάτια και οι ψυχές μας! Σάς ευχαριστώ τέλος που μάς προσφερετε τόσο απλόχερα το ανεκτίμητο δώρο της "πολυπολιτισμικότητας"!

Ξέρετε, είχα μέχρι τώρα την αφέλεια να νιώθω επαρκώς καλυμμένη από τον δικό μας πολιτισμό! Υπήρξα "πρόσωπο" με τη δική του θεώρηση για τους ανθρώπους! Γνώριζα τον πατέρα και τη μάνα μου! Γνώριζα την πατρίδα μου, τους φίλους και τους εχθρούς μου! Γνώριζα τους προγόνους μου και μπορούσα να καυχιέμαι για τις κατακτήσεις του λαού μου! Γνώριζα την πίστη και τις αξίες μου, τους άγιους και τους ήρωές μου. Γνώριζα τις πόλεις και τα χωριά μας, τους κάμπους, τα βουνά μας και τις θάλασσες! Το σύμπαν μου ήταν ολοκληρωμένο και ασφαλές, δεν έχω λόγο να μπω στην περιπέτεια του δικού σας παραδείσου, δεν θέλω να καταντήσω "αριθμός".

Πολυπολιτισμικότητα; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω!



Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.