Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

ΤΈΤΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ!!! Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΈΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΚ!!!




Φίλοι, με ξεχωριστό ήθος και οι δύο! Ο Δαμιανός Βασιλειάδης, δάσκαλος, αγωνιστής του ΠΑΚ Γερμανίας, είναι γνωστός για τους αγώνες του για τη δημοκρατία στα χρόνια της χούντας και στη μεταπολίτευση! Ένας εκ των συγγραφέων της ιδρυτικής "διακήρυξης της 3ης Σεπτέμβρη" του ΠΑΣΟΚ. Συνελήφθη όχι μαζί, πέριξ του Μεγάρου Μουσικής, για τους ίδιους λόγους και ένας άλλος εκ των συγγραφέων της διακήρυξης, ο αρχιτέκτονας Γιώργος Παπαγιαννόπουλος, αγωνιστής του ΠΑΚ Ιταλίας!

Ο Δαμιανός Βασιλειάδης, για τη σύλληψή του απέναντι από στο Μέγαρο Μουσικής, ανάρτησε το παρακάτω κείμενο:


Η προσαγωγή μου στην Γαδά

Αθήνα, 13 Ιανουαρίου 2019

Είχα διαβάσει ότι σήμερα θα γίνει τεράστια συγκέντρωση όλων σχεδόν τον -εσμό των εθνομηδενιστών στο Μέγαρο Μουσικής και αποφάσισα να πάω να παρακολουθήσω γνωστούς και μη εξαιρετέους που συνωστίστηκαν στο κτίριο για να ακούσουν να εκθειάζει την «πατριωτική του» στάση για το ξεπούλημα της Μακεδονίας. 

Πήγα γύρω στις 5 μ.μ. και στήθηκα στο απέναντι από την είσοδο του Μεγάρου Μουσικής πεζοδρόμιο. Αστυνομικοί πλήθος με στολές και με πολιτικά. 
Αμέσως με περικύκλωσαν μερικοί με στολή και με πολιτικά και μου είπαν να φύγω. Τους λέω δεν φεύγω. Είμαι Έλληνας πολίτης και έχω δικαίωμα να στέκομαι εδώ, την στιγμή που δεν ενοχλώ κανέναν και δεν έχω διαπράξει καμιά αξιόποινη πράξη. Μου ζήτησαν ταυτότητα να ελέγξουν τα στοιχεία μου και πάλι μου είπαν να φύγω και πάλι τους είπα ότι δεν φεύγω, γιατί δεν βρίσκω τον λόγο.

Είμαι εδώ και απλώς χαζεύω. Ήρθαν μετά από συνεννόηση με ανωτέρους τρεις άλλοι των Ματ και πάλι μου ζήτησαν ταυτότητα και πάλι προσπάθησαν με το «καλό» να με πείσουν να φύγω, προσπαθώντας κατά κάποιο τρόπο να με τρομοκρατήσουν. Πάλι τους είπα ότι δεν βλέπω τον λόγο να φύγω, γιατί δεν έχω διαπράξει κανένα αδίκημα και τελικά, όταν είδαν και αποείδαν ότι με τις απειλές ότι θα με πάνε στην Γαδά δεν πτοήθηκα, ήρθε ο υπεύθυνος διοικητής για την παρακολούθηση των «υπόπτων», μου ζήτησε την ταυτότητα και μου είπε ότι θα με πάνε στην Γαδά για εξακρίβωση στοιχείων, αφού μου κράτησαν και την ταυτότητα. 
Εμένα με έβαλαν σε ένα καινούργιο ΙΧ αυτοκίνητο της αστυνομίας και με συνοδεία δύο αστυνομικών πήγαμε στην Γαδά. Στον ένατο όροφο συνάντησα κάπου είκοσι άτομα, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο Γιώργος Παπαγιαννόπουλος και ο αδελφός του. Αυτούς τους πιάσανε στην Καφετέρια, που είναι στην στάση του μετρό και τους έβαλαν σε ένα μικρό πουλμανάκι και τους πήγαν στο ίδιον όροφο για την υποτιθέμενη εξακρίβωση στοιχείων. Κάποιοι ήταν τελείως άσχετοι, που δεν είχαν ιδέα για την εκδήλωση. Στην ουσία ήθελαν προληπτικά να μας κρατήσουν, έως ότου τελείωνε η εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής με τον κ. Αλέξη Τσίπρα, όπως κι έγινε. Γύρω στις 8 μ.μ. μας άφησαν να φύγουμε, μετά την υποτιθέμενοι εξακρίβωση των στοιχείων. 
Αυτές οι σκηνές και αυτή η μικρή εμπειρία μου θύμισαν περασμένα γεγονότα που ζήσαμε κατά την διάρκεια της χούντας των συνταγματαρχών, όταν λόγω της τότε δράσης μου, ως στέλεχος του ΠΑΚ μου αφαίρεσε η δικτατορία την ελληνική ιθαγένεια. Τώρα ως Μακεδόνα από την Φλώρινα θέλουν να μου στερήσουν την πατρίδα μου, προσπαθώντας παντί τρόπω να ξεπουλήσει η για πρώτη και τελευταία φορά αριστερά την Μακεδονία στους Σκοπιανούς. 
Αυτό το έγκλημα και τυχόν τα άλλα που προγραμματίζουν κατ’ εντολή των εξωθεσμικών κέντρων εντός και εκτός Ελλάδας, δεν θα τους το επιτρέψουμε

Δαμιανός Βασιλειάδης

Εκπαιδευτικός, συγγραφέας.






ΠΗΓΗ:  Damianos Vassiliadis

Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.