26 Ιουνίου 2026

Ηλίας Μπιτσάνης: Το σταφιδικό κίνημα 1931-1936

Του Ηλία Μπιτσάνη 

Με το βιβλίο για το σταφιδικό συνέδριο του Πύργου που αναρτήθηκε χθες, ολοκληρώθηκε η «μεγάλη εικόνα» για το κίνημα των σταφιδοπαραγωγών την κρίσιμη περίοδο 1931 – 1936. Η περίοδος αυτή καλύπτεται από τη σειρά των 5 βιβλίων καθώς η ιστορία, οι αγωνίες και η πείνα στις σταφιδοπαραγωγικές περιοχές ξεδιπλώνεται μέσα από 600 περίπου σελίδες. Υπάρχουν και άλλες πλευρές που αφορούν την περίοδο του μεσοπολέμου, οι οποίες ελπίζω κάποια στιγμή στη συνέχεια να αποτελέσουν αντικείμενο και άλλων εκδόσεων,

Για όσους ενδιαφέρονται τα βιβλία είναι διαθέσιμα στους συνδέσμους που ακολουθούν


1. ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ, ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΟ 1931 -  «Μάρτης, γδάρτης» για τους σταφιδοπαραγωγούς - 2025


.

2. «Το “καυτό” καλοκαίρι του 1934 – Σταφιδικό κίνημα των αντιθέσεων» - 2024



3. «28 Ιουλίου 1935 - Το Συνέδριο Γαργαλιάνων σταθμός στο σταφιδικό κίνημα» - 2024



4. «Η μεγάλη σταφιδική εξέγερση του 1935» - 2025



5. «Συνέδριο στον Πύργο το 1936 – Το “κύκνειο” άσμα του σταφιδικού κινήματος» - Καλαμάτα 2026



ΠΗΓΗ:
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.