Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Εγκύκλιος Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως για την αναγνώριση της «Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης»

Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου
Έκανα προ 3 ημερών μια δημόσια δήλωση στην οποία εξέφρασα τον προβληματισμό μου και την απορία μου για την τροποποίηση που ψηφίστηκε στη Βουλή από τους Έλληνες βουλευτές με την οποία υιοθετείται η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σχετικά με την αναγνώριση σωματείων και η οποία επιτρέπει πλέον την αυτοαποκαλούμενη «Τουρκική Ένωση Ξάνθης» να υποβάλει εκ νέου αίτηση για τη νομική αναγνώρισή της.
Θεωρώ υποχρέωσή μου, σήμερα, να εξηγήσω σε όλους σας τα ερωτηματικά που κατακλύζουν την ψυχή μου και που υπαγόρευσαν την δημοσιοποίηση της
αγωνίας μου.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΔΩ


ΠΗΓΗ: https://synodoiporia.gr
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.