Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ

ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ

ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΆΛΛΟΥΝ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑΣ

........................*******..............................

Κ. Π. Καβάφης…“Φωνή απ' την Θάλασσα” – imaginistes


Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ και οι δυο πολυεθνικές όπου ανήκει AMERRA CAPITAL και MUDABALA νομίζουν πως μπορούν να λυγίσουν την γνώση, την αλήθεια και την ελευθερία της έκφρασης.

Εν μέσω κορονοϊού δικάζομαι στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ στις 3/02/2021.

 Ο εισαγγελεας πάνω στην περσινή αθώωση μου 07/02/20 σε μήνυση διευθυντή της ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ μέσω αναίρεσης με δικάζει στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ για να αποφασίσει αν θα ξαναγίνει η δίκη στην ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ.  Μια δίκη όπου η ίδια η δικαιοσύνη με απάλλαξε.

Πριν από 2 μέρες την ώρα που βγήκα από την εντατική της καρδιολογικής πτέρυγας του πανεπιστημιακού νοσοκομείου στο Ρίο όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση ο πατέρας μου χτύπησε το τηλέφωνο μου. Η αστυνομία Αιγίου μου ζήτησε στο τηλέφωνο να προσέλθω και να παραλάβω από το αστυνομικό μέγαρο της περιοχής έκθεση αναίρεσης όπου θα δικαστώ στον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ πάνω σε δίκη όπου αθωώθηκα για τον αν θα κρίνει ο εισαγγελέας η δίκη να ξαναγίνει.(απίστευτο)

Είναι άλλο ένα σόου των πολυεθνικών νομίζοντας πως θα σπάσει το άτομο μου ή η οικογένεια μου πάλι σαν μέσο πίεσης προς εμένα.
Στα τέλη Αυγούστου όταν γύρισα στο Αίγιο από το νοσοκομείο Καλαμάτας όπου και εκεί ο πατέρας μου είχε δώσει μάχη για την ζωή του η μητέρα μου και η σύντροφος μου, μου έδωσαν την έφεση στην αγωγή όπου είχαν χάσει οι πολυεθνικές που τους είχαν παραδώσει δυο δικαστικοί επιμελητές όταν έλειπα.
Αποτέλεσμα της πίεσης στο οικογενειακό μου περιβάλλον ήταν η σύντροφος μου να πάθει 6 εκατοστά αποκόλληση σάκου εμβρύου στον τρίτο μήνα κυήσεως αφού ήταν έγκυος και για 2 μήνες να δίνουμε μια τεράστια μάχη να σώσουμε τον μπέμπη μας όπου και τα καταφέραμε. Μέσα σε αυτή τη μάχη που δώσαμε με την σύντροφο μου, παράλληλα δικάστηκα σε στημένη μήνυση άλλου υπαλλήλου της ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ και πήρε αναβολή η δίκη που ζητάνε οι δυο πολυεθνικές 27 χρόνια φυλάκισης μου λόγο κορονοϊού.

Όπως έχω δηλώσει αστυνομικοί και δικαστικοί επιμελητές κάνουν παρέλαση εδώ και 3 χρόνια έξω από το σπίτι μου, φέρνοντας δικαστικές απειλές των πολυεθνικών.
Παρόλα αυτά αγωνίζομαι για τα παιδιά όλου του κόσμου όπως των δικαστικών μιας και τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα.
Όλοι εσείς των πολυεθνικών από τον πρώτο μεγαλοϊδιοκτήτη, μεγαλοπρόεδρο μέχρι τον τελευταίο παρατρεχάμενο σας, είστε δειλοί που νομίζετε πως θα καταστρέφετε την φύση, θα ταΐζετε τους λαούς σάπια τροφή και θα φιμώνετε όποιον βγάζει την αλήθεια με το χρήμα σας.

Εδώ και χρόνια

-Πωλείται σαν αλανιάρικο μυλοκόπι ο κρανιός ιχθυοκαλλιέργειας κοροϊδεύοντας τον κόσμο.
-Ψάρι Ειρηνικού στις εδώ ιχθυοκαλλιέργειες το RED SEABREAM πωλείται σαν αλανιάρικο ντόπιο φαγγρί σε όλη την αγορά κοροϊδεύοντας τον κόσμο.
-Ψάρια κατεψυγμένα εισαγωγής από άλλες χώρες ξεπαγωνονται και πωλούνται σαν αλανιάρικα φρέσκα.
-Η αγορά είναι γεμάτη από ψάρια εισαγωγής ημερών οπού πωλούνται σαν φρέσκα ντόπια.
-Ο λαός έχει τραφεί με τόνους καρκινογόνου βορικού οξέως κυρίως στις γαρίδες για να κρατάνε χρώμα και φρεσκάδα
-Γαρίδες εκτροφής κυρίως Ισπανίας αλλά και από άλλες χώρες ξεπαγώνονται και πωλούνται σαν ντόπιες φρέσκιες Ελληνικές μη εκτροφής.
-Οι ιχθυοκαλλιέργειες ρίχνουν στη θάλασσα και στα εκτρεφόμενα ψάρια τόνους καρκινογόνου και μεταλλαξιογόνου φορμόλης αλλά και αντιβιοτικά
-Οι ιχθυοκαλλιέργειες ισοπεδώνουν οικοσυστήματα και θαλάσσιους πυθμένες με την τεράστια παράγωγη όπου εκτρέφουν για το χρήμα και μόνο, ενώ εκτελούν σπάνια είδη μέσα σε προστατευόμενα και μη σημεία του Ελλαδικού χώρου. 
- Οι ιχθυοκαλλιέργειες καλλιεργούν ξενικά είδη στον Ελλαδικό χώρο μέσα στη θάλασσα. Ένα απίστευτο έγκλημα και παρέμβαση στη φύση
-Αγορές και σούπερ μάρκετ πουλάνε ψάρια μωράκια οπού δεν έχουν προλάβει να γεννήσουν και να αφήσουν απόγονους και έτσι ερημώνει η θάλασσα μας
-Ελληνικές, Τούρκικες και Ιταλικές τράτες οργώνουν τη θάλασσα μας χωρίς καμία ηθική της τέχνης του ψαρέματος ερημώνοντας τη θάλασσα.
-Οι ιχθυοκαλλιέργειες γεμίζουν με ασθένειες, παράσιτα και ιούς τη θάλασσα και τα είδη της χωρίς να λογοδοτούν σε κανένα τμήμα περιβάλλοντος ή αλιείας ενώ δεν τολμάει κανένας να τους ελέγξει. 
-Τσιπούρες και λαυράκια ιχθυοκαλλιέργειας πωλούνται στην αγορά σαν αλανιάρικα κοροϊδεύοντας τον κόσμο.
-Πλυντήρια βαμμένων διχτυών ιχθυοκαλλιεργειών γεμίζουν με χαλκό και τοξικό χρώμα τη θάλασσα ανενόχλητοι μπροστά στα ματιά του λιμενικού.
-Θράψαλα πωλούνται για καλαμάρια, προσφυγάκια για μπακαλιαράκια, μοσχιοί για χταπόδια κοροϊδεύοντας τον κόσμο.
-ψυχασθενείς με δυναμίτες, μπουκάλες φακούς και ψαροντούφεκα το παίζουν ψαροντουφεκάδες και εκτελούν τα θαλάσσια είδη βράδυ πέρα από τον νόμο, μα πάνω από όλα την ηθική της θάλασσας, πλουτίζοντας με χιλιάδες ευρώ ενώ τη βιάζουν. Άτομα τα οποία ανήκουν σε τεράστια κυκλώματα που το λιμενικό γνωρίζει. Κυκλώματα που καλύπτονται από μεγάλα κεφάλια με μεγάλες θέσεις σε όλους τους τομείς, από τον νόμο μέχρι τη μαφία.
-Αθωωτική προς το πρόσωπο μου επιστρέφεται για να ξαναελεγχθεί ενώ ανήκουστη και παράλογη απόφαση 10 ετών χωρίς αναστολή και έφεση για 2 πλημμελήματα παραμένει ατιμώρητη από την ελληνική δικαιοσύνη με τους συγκεκριμένους δικαστές να συνεχίζουν να δικάζουν τον κόσμο χωρίς καμία κύρωση και κολυμπώντας στα ευρώ των πολυεθνικών. 
...και και και και δεκάδες άλλες απατεωνιές και βιασμός της θάλασσας και της τροφής μας

Τα στελέχη των ιχθυοκαλλιεργειών που καταχράστηκαν 1 δις ευρώ σε δάνεια και πούλησαν την παράγωγη και τη θάλασσα μας σε τράπεζες και πολυεθνικές δολοφόνους κυκλοφορούν ελεύθεροι και ο εισαγγελέας καλεί εμένα να δικάσει στον ΆΡΕΙΟ ΠΆΓΟ

ΜΑΤΙΑ ΕΡΜΗΤΙΚΆ ΚΛΕΙΣΤΆ
Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.