Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ-Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Ο Αλεξάντερ είναι εξαντλημένος στο Νοσοκομείο Hotel Dieu κι ενημέρωσε τη Γαλλίδα συνάδελφό μου για τα εξής:
 1. Του απαγόρευσαν κάθε επικοινωνία απ´τις 9.30 το πρωί
 2. Τον πήραν απ´το Νοσοκομείο στις 13.30, δηλαδή 2,5 ώρες πριν την καθαρογραφή της απόφασης !
 3. Χωρίς να ξέρει τι συμβαίνει τον έβαλαν σε αυτοκίνητο, χωρίς να του πούν πού πάει
 4. Άρχισε να βλέπει πινακίδες αεροδρομίου κ κατάλαβε ότι τον πάνε στο αεροδρόμιο, χωρίς να ξέρει πού
 5. Στο αεροδρόμιο είδε γάλλους αστυνομικούς και μπαίνοντας στο αεροπλάνο κατάλαβε ότι τον πάνε στη Γαλλία
 6. Δεν υπήρξε ούτε Εισαγγελέας ούτε διερμηνέας ούτε ενημέρωσή του για τίποτε  Είναι δεδομένο ότι μιλάμε για απαγωγή και όχι για έκδοση ανθρώπου.  Αυτή τη στιγμή τον ανακρίνουν παρά τη θέλησή του, ενώ είναι εξαντλημένος στην 35η ημέρα απεργίας πείνας και άυπνος. Δεν του χορηγούν αναβολή, δεν του επιτρέπουν να επικοινωνήσει μαζί μου.  Ούτε στο Μεσαίωνα...

Τον πήρε αεροπλάνο που ήρθε ειδικώς απ´το Παρίσι.  Μπράβο στην κα Σακελλαροπούλου και στους δικαστές που «προστάτευσαν» τόσο επάξια τα δικαιώματα αυτού του ανθρώπου και εξευτέλισαν κάθε έννοια ανεξάρτητης δικαιοσύνης και κράτους δικαίου

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΠΕΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ ΑΠΟ ΤΗΝ 15.01.2020 ΜΕΣΩ ΤΟΥ FB ΤΗΣ ΣΤΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΖΩΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ






Βασική αρετή του ανώτατου πολιτειακού άρχοντα, του Προέδρου της Δημοκρατίας, είναι το δημοκρατικό φρόνημα, η πίστη στο Σύνταγμα και η υπεράσπισή του και φυσικά η αντίστασή του σε δελεαστικές προτάσεις ή πιέσεις να κάμψει τις δημοκρατικές αρχές και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Η κυρία Σακελλαροπούλου, κατά τις τελευταίες 22 ημέρες επέδειξε πλήρη διαθεσιμότητα να κάμψει τις βασικές αρχές λειτουργίας του Ανωτάτου Δικαστηρίου και του κράτους δικαίου και να παραβιάσει τα δικαιώματα ενός ανθρώπου, του Αλεξάντερ Βίννικ, εξυπηρετώντας την πολιτική ατζέντα του κ. Μητσοτάκη και τις πιέσεις από πλευράς των Κυβερνήσεων ΗΠΑ και Γαλλίας.

Απέδειξε έτσι ότι δεν διαθέτει αυτήν την βασική αρετή της ικανότητας αντίστασης σε αντισυνταγματικές πολιτικές πιέσεις. Κι ακόμη περισσότερο, εμφανίσθηκε διατεθειμένη στην πράξη να σύρει ολόκληρο το Συμβούλιο της Επικρατείας στην κατεύθυνση μιας εξόφθαλμα αντισυνταγματικής σκοπιμότητας, θυσιάζοντας όχι μόνον τα δικαιώματα και ενδεχομένως τη ζωή ενός ανθρώπου, αλλά και την ίδια την έννοια και το περιεχόμενο του Κράτους Δικαίου στη χώρα μας, καθώς και της διάκρισης των εξουσιών.

Τη συγκεκριμένη εξέλιξη την είχα προβλέψει με δημόσια δήλωσή μου στις 24 Δεκεμβρίου 2019, την οποία παραθέτω πιο κάτω. Και με επόμενες δηλώσεις μου (9/1/20, 10/1/20) περιέγραψα όλα όσα διέπραξε η κα Σακελλαροπούλου, στους κρίσιμους χρόνους.

Η προταθείσα από τον Πρωθυπουργό ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας προέδρευσε στις 10/1/2020 του Συμβουλίου της Επικρατείας για την υπόθεση του Αλεξάντερ Βίννικ, την κατά γενική ομολογία σοβαρότερη υπόθεση των τελευταίων ετών ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, επιμένοντας να την δικάσει άρον-άρον, κάμπτοντας κάθε εγγύηση δίκαιης δίκης. Μολονότι της υπεβλήθη αίτημα αναβολής και αίτηση εξαίρεσης, επέμεινε να προεδρεύσει και να διεκπεραιώσει την αποστολή. Η σημερινή της παραίτηση από τη θέση της Προέδρου του ΣτΕ αποδεικνύει πλήρως ότι διέπραξε, εν γνώσει της, κακοδικία. Και σήμερα προάγεται πολιτειακώς.

Οι δημοκρατικοί πολίτες της χώρας, οι δικηγόροι, οι δικαστές, ας αντιδράσουν πριν να είναι αργά.

Ζωή Κωνσταντοπούλου

Πρ. Πρόεδρος της Βουλής

Επικεφαλής της Πλεύσης Ελευθερίας

Συνήγορος Υπεράσπισης του Αλεξάντερ Βίννικ

————————————-

Η δήλωσή μου στις 24/12/2019:


«Χθες δήλωσα ότι ο Αλεξάντερ Βίννικ έχει απέναντί του «μηχανισμούς που αναμένεται τώρα να κινητοποιηθούν υπόγεια και φανερά για να ανατρέψουν τη δικαστική απόφαση» αναστολής εκτέλεσης της έκδοσής του.
Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι στην προσωρινή διαταγή αναστολής της έκδοσης και ένα «αόρατο-ορατό» χέρι αφαίρεσε την υπόθεση από το αρμόδιο Δ´ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας, διέγραψε την υπόθεση από το πινάκιο της ορισθείσας δικασίμου της 24/3/2020 και την προσδιόρισε εσπευσμένα ενώπιον της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για τις 10 Ιανουαρίου 2020, συντέμνοντας τις προθεσμίες και αλλάζοντας τον Εισηγητή της υποθέσεως, που είχε ήδη ορισθεί.
Το «αόρατο-ορατό» χέρι ανήκει στην Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, που σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων, απασχολήθηκε με αυτό.
Υπενθυμίζω ότι 7/1/2020 ο Πρωθυπουργός επισκέπτεται τον Λευκό Οίκο.
Και ότι το όνομα της κας Σακελλαροπούλου ακούγεται μεταξύ των πιθανών προτεινομένων για την Προεδρία της Δημοκρατίας.
Ο αγώνας του Αλεξάντερ για το δίκαιο και το δίκιο συνεχίζεται. Είναι ένας άνισος αγώνας, που θα δώσουμε με όλες μας τις δυνάμεις, για να τον κερδίσουμε.
Υπερασπιζόμαστε όχι μόνο τον Αλεξάντερ, αλλά και την ανεξαρτησία της χώρας μας και την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης.
24/12/2019
Ζωή Κωνσταντοπούλου
Συνήγορος υπεράσπισης του Αλεξάντερ Βίννικ»




Το όνομα της κας Σακελλαροπούλου θα γραφτεί στην ιστορία δίπλα στο όνομα του Θ.Πάγκαλου για την υπόθεση Οτσαλάν.
Η κα Σακελλαροπούλου συνέπραξε και συμπράττει, επιτέλεσε και επιτελεί την σκοπιμότητα να παραδοθεί επί πίνακι το κεφάλι του Αλεξάντερ Βίννικ στη Γαλλία και τις ΗΠΑ και στην αποστέρηση των βασικών δικαιωμάτων του Αλεξάντερ Βίννικ, που βρίσκεται στην 28η ημέρα απεργίας πείνας.
Εδώ και μιάμιση ώρα, με εντολή της Κυβέρνησης η οποία πρότεινε την κα Σακελλαροπούλου, εμποδίζονται η συμβολαιογράφος και ο διερμηνέας να έρθουν σε επαφή με τον Αλεξάντερ Βίννικ στο θάλαμο νοσηλείας και κράτησής του, για να υπογράψει πληρεξούσια και δηλώσεις για την άσκηση των δικαιωμάτων του ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, ενώ η προθεσμία υποβολής τους λήγει στις 14.30.
Η Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, που προτάθηκε χθες από τον Πρωθυπουργό για επόμενη Πρόεδρος της Δημοκρατίας, δήλωσε χθες ότι...στο πρόσωπό της τιμάται η Δικαιοσύνη και η σύγχρονη ελληνίδα. Ακόμη μίλησε γιια κράτος δικαίου και δικαιώματα.
Πρόκειται για προκλητική, οργουελική δήλωση.


Δήλωση Αλεξάντερ Βίννικ


Είμαι ένας άνθρωπος χωρίς δικαιώματα, κρατούμενος παράνομα 30 μήνες στην Ελλάδα, χωρίς να κατηγορούμαι για τίποτε.

Θέλουν να με εξοντώσουν για την τεχνογνωσία μου.
Θέλουν το κεφάλι μου επί πίνακι, μόνο και μόνο για τις γνώσεις και τις τεχνολογικές μου ικανότητες.
Υφίσταμαι βασανιστήρια και ψυχολογικό πόλεμο για να σπάσω. Δεν μου επιτρέπουν να πάρω καθαρό αέρα, η τελευταία φορά που προαυλίστηκα, για λίγα λεπτά, ήταν την παραμονή Πρωτοχρονιάς, 31 Δεκεμβρίου 2019.
Η δικηγόρος μου, η Ζωή Κωνσταντοπούλου, μού είπε, «είναι η τελευταία σου βόλτα για την δεκαετία» και της απάντησα: «Ίσως είναι η τελευταία βόλτα της ζωής μου».
Είμαι στην 28η ημέρα απεργίας πείνας. Δεν ξέρω αν θα ξαναδώ τα παιδιά μου και τη σύζυγό μου.
Σήμερα εμπόδισαν για 2 ώρες να έρθει στο θάλαμό μου συμβολαιογράφος για να ασκήσω τα δικαιώματά μου και να υπογράψω, όπως ζήτησα, πληρεξούσια για την άσκηση των δικαιωμάτων μου.
Έμαθα ότι η Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, μετά από όσα έκανε στην υπόθεσή μου, προτάθηκε για Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Ελλάδας.
Έδωσε το κεφάλι μου επί πίνακι και τώρα την προτείνουν για Αρχηγό του Ελληνικού Κράτους. Τι ελπίδα έχω απέναντι σε τέτοιες εξουσίες, απέναντι στις Κυβερνήσεις ΗΠΑ και Γαλλίας; Δυο κρατών στα οποία δεν έχω πατήσει το πόδι μου, αλλά με θέλουν στο έδαφός τους για να με χρησιμοποιήσουν ως ανθρώπινο πολεμοφόδιο έναντι της χώρας μου, της Ρωσίας…
Ζητώ τη βοήθεια κάθε ανθρώπου που έχει συνείδηση. Ζητώ να παρέμβουν όσοι υπερασπίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Σήμερα είμαι εγώ, αύριο θα είναι ένας από εσάς…
Μην τους αφήσετε
Αλεξάντερ Βίννικ

16/1/2020





Στη σημερινή Real News δημοσιεύονται δηλώσεις του Αλεξάντερ Βίννικ και δικές μου, με έκκληση να σταματήσουν τα βασανιστήρια εις βάρος του και με μια σοβαρή καταγγελία: ο Αλεξάντερ έχει προσφέρει την τεχνογνωσία του στην Ελληνική Κυβέρνηση, η οποία δεν έχει απαντήσει. Άραγε δεν χρειάζεται η χώρα τις γνώσεις και ικανότητες ενός ανθρώπου με τόσο υψηλή τεχνογνωσία;


Ολόκληρες οι δηλώσεις:



Δήλωση Αλεξάντερ Βίννικ: «Έχω προσφέρει την τεχνογνωσία μου στην Ελληνική Κυβέρνηση και δεν μου έχουν απαντήσει»

Με όποιες δυνάμεις μου έχουν απομείνει, στην 29η ημέρα απεργίας πείνας, κάνω έκκληση σε όποιον υπεύθυνο έχει συνείδηση και σε κάθε άνθρωπο που πιστεύει στην Δικαιοσύνη:

Μην αφήσετε να ολοκληρωθεί το έγκλημα που γίνεται εναντίον μου

Μην αφήσετε να παραδοθώ σε χώρες όπου δεν έχω ποτέ βρεθεί και να εξοντωθώ, με το πρόσχημα της ποινικής δίωξης.

Εδώ και 2,5 χρόνια είμαι κρατούμενος χωρίς ποινή, χωρίς δίκη, αλλά και χωρίς στοιχεία.

Όποτε ζήτησα να δω τα όποια στοιχεία εναντίον μου, εκείνοι που λένε ότι με διώκουν (Γαλλικές αρχές και Αμερικανικές Αρχές), εξαφανίσθηκαν από προσώπου γης.

Είμαι ένας άνθρωπος χωρίς δικαιώματα, κρατούμενος παράνομα 30 μήνες στην Ελλάδα, χωρίς να κατηγορούμαι για τίποτε.

Θέλουν να με εξοντώσουν για την τεχνογνωσία μου.

Την έχω προσφέρει στην Ελληνική Κυβέρνηση και δεν μου έχουν απαντήσει.

Υφίσταμαι βασανιστήρια και ψυχολογικό πόλεμο για να σπάσω. Δεν μου επιτρέπουν να πάρω καθαρό αέρα, η τελευταία φορά που προαυλίστηκα, για λίγα λεπτά, ήταν την παραμονή Πρωτοχρονιάς, 31 Δεκεμβρίου 2019.

Η δικηγόρος μου, η Ζωή Κωνσταντοπούλου, μού είπε, «είναι η τελευταία σου βόλτα για την δεκαετία» και της απάντησα: «Ίσως είναι η τελευταία βόλτα της ζωής μου».

Δεν ξέρω αν θα ξαναδώ τα παιδιά μου και τη σύζυγό μου.

Χθες εμπόδισαν για 2 ώρες να έρθει στο θάλαμό μου συμβολαιογράφος για να ασκήσω τα δικαιώματά μου και να υπογράψω, όπως ζήτησα, πληρεξούσια για την άσκηση των δικαιωμάτων μου.

Σήμερα απαγόρευσαν στη μητέρα μου, που ήρθε από τη Ρωσία, να με δει. Αλλά και στον δικηγόρο μου από τη Ρωσία να με επισκεφθεί.

Ζητώ τη βοήθεια κάθε ανθρώπου που έχει συνείδηση. Ζητώ να παρέμβουν όσοι υπερασπίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Σήμερα είμαι εγώ, αύριο θα είναι ένας από εσάς…

Μην τους αφήσετε

Αλεξάντερ Βίννικ

17/1/2020


———


Ζωή Κωνσταντοπούλου: Εάν ήμουν Κυβέρνηση, θα «στρατολογούσα» τον Αλεξάντερ Βίννικ στην υπηρεσία της Ελλάδας



Άνθρωποι με τόσο σπάνια και υψηλή τεχνογνωσία όπως ο Αλεξάντερ Βίννικ επιστρατεύονται από τις Κυβερνήσεις σε όλον τον κόσμο, για το συμφέρον των λαών τους. Ο Αλεξάντερ Βίννικ δεν είναι ένας εγκληματίας, αλλά ένας άνθρωπος με υψηλή τεχνογνωσία, που θα μπορούσε να προσφέρει στη χώρα μας πολύτιμες υπηρεσίες στον τομέα των ψηφιακών νομισμάτων και να απαγκιστρώσει την Ελλάδα και τους Έλληνες από τους εκβιασμούς του τραπεζικού συστήματος.


Η Νέα Ζηλανδία εδώ και μήνες έχει ανακοινώσει ότι πραγματοποιεί την πληρωμή των δημοσίων υπαλλήλων της μέσω Bitcoin, που είναι ψηφιακό νόμισμα απολύτως νόμιμο και αναγνωρισμένο διεθνώς.


Η Ελληνική Κυβέρνηση γνωρίζει ότι ο Βίννικ δεν είναι εγκληματίας: αλλιώς θα του είχε ασκηθεί δίωξη και στην Ελλάδα, για τα δήθεν εγκλήματα για τα οποία ζητούν την έκδοσή του ΗΠΑ και Γαλλία.


Με την εξόντωση του Αλεξάντερ Βίννικ, διαπράττεται ένα διπλό έγκλημα: έγκλημα σε βάρος του ανθρώπου, που σβήνει από την απεργία πείνας, έγκλημα σε βάρος και της χώρας μας, που στερείται την μοναδική ευκαιρία να αξιοποιήσει αυτόν τον άνθρωπο και την τεχνογνωσία του προς όφελος της Ελλάδας και των Ελλήνων


Ζωή Κωνσταντοπούλου




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Νέο υπόμνημα κατέθεσε σήμερα ο Αλεξάντερ Βίννικ στο Συμβούλιο της Επικρατείας, μετά το δημοσίευμα για την συνάντηση Μητσοτάκη - Σακελλαροπούλου πριν τη δίκη του
——————————————-


Σήμερα, 20/1/2020, η κα Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, που κατά τα άλλα «απέχει από τα δικαστικά καθήκοντά της», βρισκόταν στο γραφείο της στο Συμβούλιο της Επικρατείας σε όλη τη διάρκεια της διάσκεψης που γινόταν μετά τις 3μμ, με υπαλλήλους του Συμβουλίου της Επικρατείας να μπαινοβγαίνουν στο γραφείο της, ενημερώνοντάς την.


Μετά το δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα για την συνάντηση μεταξύ του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και της Προέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας Αικατερίνης Σακελλαροπούλου στην οικία του κ.Μητσοτάκη, πριν την επίσκεψη του Έλληνα Πρωθυπουργού στο Λευκό Οίκο στις 7/1/2020, καταθέσαμε σήμερα υπόμνημα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με το οποίο ζητάμε και πάλι να γίνει εκ νέου συνεδρίαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου, λόγω κακής σύνθεσης, αφού αποδεικνύεται ότι η κυρία Σακελλαροπούλου εφόρμησε επί της υπόθεσης Βίννικ εν γνώσει και με την προσδοκία ότι θα προτεινόταν για την ανώτατη πολιτειακή θέση, όπως και με την αίτηση εξαίρεσής της είχαμε πει.


Ακολουθεί απόσπασμα του σημερινού υπομνήματος του Αλεξάντερ Βίννικ:


«Σε συνέχεια του από 16/1/2020 εμπροθέσμως υποβληθέντος υπομνήματός μου και των εκεί περιεχομένων αιτημάτων, συμπεριλαμβανομένου του αιτήματος εκ νέου συζητήσεως της υποθέσεως και του αιτήματος χορήγησης νέας προθεσμίας για την υποβολή υπομνήματος, προσκομίζω το δημοσιευθέν στις 18/1/2020 Άρθρο της Εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», στο οποίο αναφέρεται ρητώς και εκτενώς ότι ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης προσκάλεσε την κυρία Σακελλαροπούλου, Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας στην οικία του στο Λυκαβηττό «λίγο πριν ταξιδέψει στην Ουάσιγκτον για την επίσκεψή του στον Λευκό Οίκο και συναντήθηκε μαζί της υπό συνθήκες άκρας μυστικότητας. Η ανώτατη δικαστικός ενημερώθηκε ότι ήταν μία από τις επιλογές του κ. Μητσοτάκη, χωρίς ωστόσο ο τελευταίος να της ανακοινώσει την απόφασή του.

Οι πληροφορίες ….αναφέρουν ότι ήταν μια σχετικά μακρά συζήτηση στην οποία συζητήθηκαν αρκετά θέματα. «Ήταν μια συνάντηση ουσίας» λένε πηγές που είναι κοινωνοί της συζήτησης που έγινε ανάμεσα στους δύο.

Ο κύβος είχε ήδη ριφθεί όταν αποχώρησε από την πρωθυπουργική κατοικία η κυρία Σακελλαροπούλου. Από εκεί και ύστερα, εξηγούν, ο πρωθυπουργός αναζητούσε τον κατάλληλο χρόνο για να ανακοινώσει την απόφασή του, δίνοντας ταυτόχρονα στην Πρόεδρο του ΣτΕ λίγο χρόνο για να κλείσει κάποιες εκκρεμότητες στο Ανώτατο Δικαστήριο, του οποίου ήταν προεδρεύουσα από τον Οκτώβριο 2018».

Από το συγκεκριμένο δημοσίευμα, το οποίο δεν έχει διαψευσθεί από κανέναν εκ των εμπλεκομένων, προκύπτει ότι η κυρία Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, κατά το χρόνο κατά τον οποίο προέδρευσε της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας στην υπόθεσή μου, στη δικάσιμο που η ίδια όρισε γνωρίζοντας και τις προθεσμίες εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας, γνώριζε άριστα ότι ήταν πιθανή η πρόταση του κ. Μητσοτάκη για την θέση αυτή και είχε, φυσικά, την προσδοκία η πρόταση να υλοποιηθεί. Όθεν προκύπτει ότι ουδόλως ήταν ένα αμερόληπτο δικαστικό πρόσωπο στην αντιδικία μου με την Κυβέρνηση, ενώ απέκρυψε επιπλέον τους λόγους αποχής που είχε στην υπόθεσή μου, παρά το γεγονός ότι υπέβαλα αίτηση εξαίρεσής της, αναφερόμενος ρητά στη σύνδεση της συμπεριφοράς της με την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Λευκό Οίκο και με την πρωθυπουργική και κυβερνητική προσδοκία να χειρισθεί την υπόθεση με συγκεκριμένο τρόπο. Τέλος, επέμεινε στην πάση θυσία εκδίκαση της υπόθεσης την 10/1/2020, μετερχόμενη αντιδικονομικά και ακραία μέσα, υπό την Προεδρία της, και επέμεινε στον ορισμό ασφυκτικής προθεσμίας υποβολής υπομνήματος, προδήλως γνωρίζοντας ότι αναμενόταν η ανακοίνωση του ονόματος Προέδρου της Δημοκρατίας τις επόμενες ημέρες.

Εν προκειμένω, συνεπώς, υπάρχουν σοβαρότατοι λόγοι επανάληψης της διαδικασίας, υπό νέα Προεδρία και με ολόκληρη τη Σύνθεση του Συμβουλίου της Επικρατείας, η δε μη συμμετοχή της κας Σακελλαροπούλου στη σύνθεση από τις 15/1/2020 δεν είναι τυχαίο σύμβαμα, ασύνδετο με την υπόθεση, αλλά γεγονός απολύτως συνδεδεμένο με την υπόθεσή μου, που αποκαλύπτει την συντελεσθείσα, υπό την Προεδρία της, κακοδικία.

Εν αναμονή της απαντήσεως στην αίτησή μου και για τη χορήγηση νέας προθεσμίας υποβολής υπομνήματος, θα υποβάλω, σε κάθε περίπτωση, αύριο Τρίτη 21/1/20 έγγραφο ανάπτυξης νομικών θέσεων και επιχειρημάτων, γεγονός για το οποίο η συνήγορός μου ενημέρωσε και σήμερα τηλεφωνικά τον Εισηγητή της υποθέσεως κ. Κυριλλόπουλο».



Το link του δημοσιεύματος:


Η νέα Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι ένα πρόσωπο που «συμβολίζει τα χαρακτηριστικά Μητσοτάκη για τη νέα εποχή» - Ανώτατη δικαστής με πολύ ισχυρή άποψη για τα πολιτ....

PROTOTHEMA.GR


Η νέα Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι ένα πρόσωπο που «συμβολίζει τα χαρακτηριστικά Μητσοτάκη για τη νέα εποχή» - Ανώτατη δικαστής με πολύ ισχυρή άποψη για τα πολιτ....


Σήμερα Τρίτη 21/1 3.30μμ!
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ - ΕΚΔΗΛΩΣΗ:
Για τον Αλεξάντερ #Βίννικ, που αργοπεθαίνει στην 33η ημέρα απεργίας πείνας, χωρίς δικαιώματα

“Η Ελλάδα, ο «Mr. Bitcoin» Alexander #Vinnik κ η πρόθυμη κα #Σακελλαροπούλου»

Public – Καραγιώργη Σερβίας 1, Σύνταγμα, 5ος όροφος






Σήμερα ανακοίνωσαν στον Αλεξάντερ Βίννικ ότι του απαγορεύουν να καλεί οποιονδήποτε τηλεφωνικά εκτός από εμένα, τον Ρώσο συνήγορό του και τη γυναίκα του.
Μετά από λίγο του ανακοίνωσαν ότι μπορεί να καλεί μόνο εμένα.
Μετά από λίγο του δήλωσαν ότι απαγορεύεται να τον καλώ εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος στο Νοσοκομείο.
Ο Αλεξάντερ βρίσκεται στην 33η ημέρα απεργίας πείνας.
Χθες εμποδίσθηκε η εξέτασή του από ιατρό που απέστειλε η Πρεσβεία της Ρωσίας.
Με κάθε τρόπο η Κυβέρνηση προσπαθεί να τον τρομοκρατήσει, να τον απελπίσει, να τον πανικοβάλει, σε μια στιγμή μεγάλης αγωνίας, ενώ η υγεία του έχει επιδεινωθεί.
Διακόπτουν τις επικοινωνίες του ώστε να γίνει τι; Να κάνουν τι;


Ένας άνθρωπος 30 μήνες έγκλειστος, χωρίς κατηγορία, στα όρια της ύπαρξης, που παλεύει με μόνο όπλο το σώμα του και τη ζωή του, υφίσταται και ψυχολογικό πόλεμο.


Κύριε Μητσοτάκη, κύριε Χρυσοχοΐδη, είστε φοβεροί παλληκαράδες, που τα βάζετε με έναν άνθρωπο κρατούμενο, άρρωστο, εξουθενωμένο κι απελπισμένο


Κυρία Σακελλαροπούλου, είστε μεγάλη υπερασπίστρια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που δεχθήκατε να εφορμήσετε στα δικαιώματα αυτού του ανθρώπου και να του στερήσετε όσα απολαμβάνει κάθε άνθρωπος, ακόμη κ τη δίκαιη δίκη, και αύριο θα σας ψηφίσουν Πρόεδρο της Δημοκρατίας


Η εξουθένωση, ο βασανισμός και η εξόντωση αυτού του ανθρώπου είναι έγκλημα.
Αυτοί που το διαπράττουν, αργά ή γρήγορα θα ελεγχθούν.



Εδώ και ώρα το Συμβούλιο της Επικρατείας, το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, έχει αποκλειστεί για τους πολίτες και τους δικηγόρους για τις τελετές εκλογής Προέδρου Δημοκρατίας.
Στο συνεργάτη μου απαγορεύθηκε να μπει στο Δικαστήριο από όπου αναμένεται να εξέλθει για δηλώσεις η Πρόεδρος του Δικαστηρίου κ εκλεγείσα επόμενη ΠτΔ. Ενώ εκκρεμεί η υπόθεση του Αλεξάντερ Βίννικ, που η ίδια επέσπευσε και προώθησε λυσσωδώς, με τα γνωστά αποτελέσματα για την ίδια.
Ο εξευτελισμός κάθε έννοιας Κράτους Δικαίου και διάκρισης των εξουσιών είναι πρωτοφανής.
Και κανείς δεν δικαιούται να πει ότι «δεν ήξερε»





Στα εγκωμιαστικά ρεπορτάζ των #ΜΜΕ για την εκλογή #Σακελλαροπούλου γίνονται αναφορές σε δικαστικά πρόσωπα που ανέλαβαν πολιτειακό αξίωμα.
Για την πληρότητα του «ρεπορτάζ», θα ήθελα να θυμίσω τον Κωνσταντίνο Κόλλια, Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, που ανέλαβε πρώτος Πρωθυπουργός της Χούντας.
Προσωπικά, τιμώ δικαστές όπως ο Τερτσέτης κι ο Πολυζωίδης, που αρνήθηκαν να εκτελέσουν τις εντολές της Αντιβασιλείας για θανατική καταδίκη του Κολοκοτρώνη, διώχθηκαν, φυλακίσθηκαν, βασανίστηκαν αλλά δεν υπέκυψαν.
Εν έτει 1832...
ΖΚ



Η χθεσινή Συνέντευξη Τύπου καλύφθηκε από ελάχιστα (μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού) ΜΜΕ. Είναι σημαντικό ότι κάποιοι αντιστέκονται και δεν συμμορφώνονται στο σιωπητήριο που έχει πέσει. Εμείς δεν θα σωπάσουμε απέναντι στο έγκλημα και το σκάνδαλο




Η υπόθεση Βίννικ είναι μια υπόθεση ξεκάθαρης παραβίασης των βασικών συνταγματικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενός πολίτη άλλης χώρας που Δεν διώκεται για τίποτε στην Ελλάδα. 
Ο τρόπος που συνδέεται με την εκλογή της νέας προέδρου της Δημοκρατίας, Aικατερίνης Σακελλαροπούλου, είναι κατ’ ελάχιστον σκανδαλώδης. Ομως, δεν είναι αυτό το μόνο σκάνδαλο, ούτε το μικρότερο.ε στην Ελλάδα. Ο τρόπος που συνδέεται με την εκλογή της νέας προέδρου της Δημοκρατίας, Aικατερίνης Σακελλαροπούλου, είναι κατ’ ελάχιστον σκανδαλώδης. Ομως, δεν είναι αυτό το μόνο σκάνδαλο, ούτε το μικρότερο.


Οι καταγγελίες για τις αδιανόητες, συνεχείς και κραυγαλέες παραβιάσεις των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Αλεξάντερ Βίννικ διαδέχονται η μία την άλλη. Και ...

THEPRESSPROJECT.GR


Οι καταγγελίες για τις αδιανόητες, συνεχείς και κραυγαλέες παραβιάσεις των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Αλεξάντερ Βίννικ διαδέχονται η μία την άλλη. Και ...



Ο Αλεξάντερ με πήρε τηλέφωνο μέσω του φρουρού της Εξωτερικής φρουράς. Ελέγχουν πλέον και ποιον καλεί. Μου παραπονέθηκε ότι δεν του επέτρεψαν να καλέσει τον Ρώσο δικηγόρο του. Ζήτησα εξηγήσεις από τον φρουρό, ο οποίος μου δήλωσε ότι «δεν επιτρέπεται, γιατί δεν έχει διασταυρωθεί ο αριθμός κλήσης»! Στη συνέχεια μου έκλεισε το τηλέφωνο και έκτοτε δεν υπάρχει επικοινωνία με τον Αλεξάντερ.
Παρεμπόδιση επικοινωνίας με συνήγορο αλλά και έλεγχος περιεχομένου επικοινωνίας κρατουμένου, ασθενούς, απεργού πείνας.
Μητσοτάκης, Σακελλαροπούλου, Τσιάρας ακούν ή είναι απασχολημένοι με την «προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κ το κράτος δικαίου»;



Πήραν τον Αλεξάντερ από το Νοσοκομείο με απειλές στους γιατρούς ότι «εντέλλονται να τον παραδώσουν», η τύχη του αγνοείται, ο Υπουργός Τσιάρας δεν απαντά. Από χθες το βράδυ δεν έχει καταστεί δυνατή καμμία επικοινωνία μαζί του.
Η απόφαση ΣτΕ καθαρογράφηκε σήμερα 16.00
Ο εκπρόσωπος του Υπουργού πήρε αντίγραφο της απόφασης στις 16.38 και ό,τι συνέβη νωρίτερα είναι απολύτως παράνομο. Αλλά και τώρα δεν μπορεί νομίμως να εκτελεσθεί.
Ζητώ επίσημα ενημέρωση πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο Αλεξάντερ.
Ως συνήγορός του δεν γνωρίζω πού βρίσκεται και ζητώ να έχω ενημέρωση και επικοινωνία μαζί του ΑΜΕΣΑ. Είναι ασθενής στην 35η ημέρα απεργίας πείνας.
Ζωή Κωνσταντοπούλου



Καμμία ενημέρωση μέχρι αυτή τη στιγμή για το πού βρίσκεται ο Αλεξάντερ Βίννικ.
Είμαι αυτή τη στιγμή στο γραφείο Υπουργού Δικαιοσύνης, όπου δεν γνωρίζουν τίποτε. Ο Υπουργός διαμηνύει στη γραμματεία του ότι «είναι σε συνάντηση με τους θεσμούς και θα μου απαντήσει όταν τελειώσει»....
Ο Υπουργός είναι γιατρός.
Ο Αλεξάντερ είναι στην 35η ημέρα απεργίας πείνας, εξασθενημένος, αποκομμένος και σίγουρα φοβισμένος, αφού τον πήραν χωρίς να τον έχω δει και να έχω μιλήσει μαζί του
Όσοι συνέπραξαν σε αυτό το έγκλημα θα κοιμηθούν ήσυχοι το βράδυ;



Ο Αλεξάντερ απήχθη, χωρίς να υπάρχει ούτε η απόφαση του ΣτΕ, που από μόνη της ΔΕΝ είναι εκτελεστή! Εγώ αναχώρησα απ´το ΣτΕ στις 16.38, την ώρα που πήρε στα χέρια του την απόφαση ο εκπρόσωπος του Υπουργού. Η γιατρός του Αλεξάντερ με ενημέρωσε ότι τον πήραν αστυνομικοί μια ώρα νωρίτερα τουλάχιστον, χωρίς να έχει μπορέσει ούτε η ίδια να τον δει. Εξακολουθεί να αγνοείται η τύχη του. Ο Υπουργός Δικαιοσύνης επικοινώνησε μαζί μου πριν λίγο και μου δήλωσε άγνοια για το πού βρίσκεται ο Αλεξάντερ.




Ο Αλεξάντερ ανακρίθηκε χωρίς να του δοθεί προθεσμία, στις 12 τα μεσάνυχτα ώρα Ελλάδας, ενώ δήλωσε εξαντλημένος και αποπροσανατολισμένος, σε αδυναμία να ανταποκριθεί.
Του απαγορεύθηκε να επικοινωνήσει μαζί μου.
Δεν έχει πρόσβαση στα προσωπικά του αντικείμενα και δεν του επετράπη να έχει μαζί του ούτε το βιβλίο προσευχής.
Η γαλλίδα συνάδελφος περιγράφει συνθήκες Ιεράς Εξέτασης.
Από δικαστές που μέχρι χτες, στα επίσημα αιτήματά μας από το 2018, είχαν απαντήσει ότι «ο Αλεξάντερ δεν είναι διάδικος» και «δεν έχει πρόσβαση στο φάκελο»
Αν δεν είχαμε διορίσει τη γαλλίδα συνάδελφο από το 2018, ο Αλεξάντερ θα είχε ανακριθεί χωρίς συνήγορο και χωρίς να ξέρει κανείς τίποτε, ούτε πού βρίσκεται.
Ζωή Κωνσταντοπούλου - Zoe Konstantopoulou




Ο Αλεξάντερ βρίσκεται στο Νοσοκομείο Hotel Dieu στο Παρίσι όπως με ενημέρωσε η γαλλίδα συνάδελφός μου, την ώρα που οι ελληνικές αρχές κρύβονται και παριστάνουν τις ανήξερες. Δεν της έχουν επιτρέψει ακόμη να τον δει και θα προσπαθήσουν να τον ανακρίνουν απόψε, εξαντλημένο και χωρίς να έχει επικοινωνία ή ενημέρωση! Έστειλα ήδη αίτημα να αναβληθεί η ακρόασή του για αύριο
Αν αυτό δεν είναι πλήρης ισοπέδωση του Κράτους Δικαίου, τι είναι;


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Ο Αλεξάντερ είναι εξαντλημένος στο Νοσοκομείο Hotel Dieu κι ενημέρωσε τη Γαλλίδα συνάδελφό μου για τα εξής:
1. Του απαγόρευσαν κάθε επικοινωνία απ´τις 9.30 το πρωί
2. Τον πήραν απ´το Νοσοκομείο στις 13.30, δηλαδή 2,5 ώρες πριν την καθαρογραφή της απόφασης !
3. Χωρίς να ξέρει τι συμβαίνει τον έβαλαν σε αυτοκίνητο, χωρίς να του πούν πού πάει
4. Άρχισε να βλέπει πινακίδες αεροδρομίου κ κατάλαβε ότι τον πάνε στο αεροδρόμιο, χωρίς να ξέρει πού
5. Στο αεροδρόμιο είδε γάλλους αστυνομικούς και μπαίνοντας στο αεροπλάνο κατάλαβε ότι τον πάνε στη Γαλλία
6. Δεν υπήρξε ούτε Εισαγγελέας ούτε διερμηνέας ούτε ενημέρωσή του για τίποτε
Είναι δεδομένο ότι μιλάμε για απαγωγή και όχι για έκδοση ανθρώπου
Αυτή τη στιγμή τον ανακρίνουν παρά τη θέλησή του, ενώ είναι εξαντλημένος στην 35η ημέρα απεργίας πείνας και άυπνος. Δεν του χορηγούν αναβολή, δεν του επιτρέπουν να επικοινωνήσει μαζί μου
Ούτε στο Μεσαίωνα...
Τον πήρε αεροπλάνο που ήρθε ειδικώς απ´το Παρίσι
Μπράβο στην κα Σακελλαροπούλου και στους δικαστές που «προστάτευσαν» τόσο επάξια τα δικαιώματα αυτού του ανθρώπου και εξευτέλισαν κάθε έννοια ανεξάρτητης δικαιοσύνης και κράτους δικαίου





 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.